Marți, 4 februarie, are loc evenimentul: TVA, Impozitul datorat de nerezidenți, Impozitul pe profit, facilități fiscale 2025. Sesiune practică cu Adrian Bența. Participă →
- Cererea de înregistrare (original);
- Dovada verificării disponibilităţii şi a rezervării firmei (original);
- Dacă este cazul, acordul pentru utilizarea denumirii, prevăzut de art. 39 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare (copie);
- Actul modificator al actului constitutiv (hotărârea adunării generale a asociaţilor acţionarilor/decizia asociatului unic sau actul adiţional la actul constitutiv, original);
- Certificatul de înregistrare şi, după caz, anexa/anexele (original);
- Actul constitutiv actualizat;
- Dacă este cazul se anexeaza:
a). – Declaraţia-tip pe propria răspundere semnată de asociaţi sau de administratori din care să rezulte, după caz, că: persoana juridică nu desfăşoară, la sediul social sau la sediile secundare, activităţile declarate, o perioadă de maximum 3 ani (model 1 – original), si ca persoana juridică îndeplineşte condiţiile de funcţionare prevăzute de legislaţia specifică în domeniul sanitar, sanitarveterinar, protecţiei mediului şi protecţiei muncii pentru activităţile precizate în declaraţia-tip (model 2 – original).
b). – Avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);
c). – Împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să indeplinească formalităţile legale (original).
- Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale – taxa judiciară de timbru, în original; taxe de registru; timbre judiciare; tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.