Am un client societate comerciala din afara UE care urmeaza sa imi avanseze si cheltuielile pe care va trebui sa le fac in numele sau. Contractul s-a semnat la distanta, pe fax iar banii se vor trimite prin banca.
Ati avut situatii similre? Ati primit banii in acelasi cont? Cum ati inregistrat suma in contabilitate?
Holly s**t!!! Trebuie sa fac si un curs de contabilitate sa fiu avocat bun? Care e diferenta intre "contabilitate in partida simpla sau in partida dubla"? Ca n-am nici o idee (ptr. mine e extraterestra limba aia:)))...:">
On topic: Pe langa fax, care e doar urgenta actelor, fa rost si de documentele originale prin curier sau posta... te scutesti de probleme... la contabilitate nu vad care ar fi diferenta datorata distantei...eu cred ca e la fel... tai chitante ptr. toti banii pe care ii primesti si ii treci si in registrul de incasari si plati....
Cunosc un caz asemanator: solutia a fost deschiderea unui subcont special pentru acel transfer in care s-au virat banii. Subcontul a fost inchis dupa ce cazul a fost rezolvat.