avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 510 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Exista si alta optiune in afara de PFA pentru liber ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Exista si alta optiune in afara de PFA pentru liber profesionisti?

Buna ziua,
De aproximativ 5 ani am decis sa fiu liber profesionist. Imi doresc mult sa raman la acest statut si pe viitor iar deschiderea unui PFA nu ma avantajeaza. Exista si alta optiune pt astfel de cazuri?
Cel mai recent răspuns: luchid , utilizator 14:46, 19 Septembrie 2014
depinde de domeniu dvs. Pentru unele profesii nu este nevoie de pfa (ex medic, avocat)
Sunt programator, multumesc
in cazul dvs trebuie sa va alegeti o forma de organizare a profesiei pentru a va pastra independenta. Variantele pot fi II, PFA, SRL.
Am inteles, multumesc mult