Este corect ca un administrator de bloc sa depuna banii asociatiei in cont personal, la o banca X fara acordul Adunarii Generale?.Tin sa precizez ca asociatia are cont deschis la o alta banca Y inca din anul 2005 . Administratora impreuna cu presedintele nici macar n-au depus bani in banca Y , 7 lei pe luna pentru administrare cont curent timp de cativa ani in asa fel incat avem penalizari mari. Am cerut istoricul contului si asa am descoperit penalizarile si nici-un ban in cont.Culmea, pe 26 martie cu o zi inainte de alegeri la asociatie, administratora a depus in cont 7800 lei , din cont personal de la banca X in contul asociatiei la banca Y, cand presedintele deja murise cu vreo 2 zile in urma si stia sigur ca se va numi un alt presedinte.Ce parere aveti? Vrem sa facem sedinta de comitet executiv si sa-i imputam administratorei cei 500 lei penalizari pentru neglijenta in serviciu.Este corect? Mai precizez ca la fiecare adunare generala anuala anii 2009,2010,2011, cenzorul subliniaza in raport ca avem in cont la banca X suma de 7300 lei(contul personal al administratorei). Nici macar cenzorul n-a stiut ca acest cont este personal.Cum se incadreaza aceasta fapta a administratorei?Cum putem sa aflam cati banii a depus administratora din banii asociatiei in cont personal, si de ce? daca asociatia a avut cont deschis ! Noul comitet ales vrem sa facem ordine in contabilitatea asociatiei deoarece insasi administratora a recunoscut ca nu stie cum sa descalceasca itele deoarece nu a tinut contabilitate separata la cele doua scari la care este administrator, folosind uneori aceleasi chitantier pentru incasare. Fiecare scara suntem Asociatie de proprietari separate inca din 2005, Din martie si pana acum NU a reusit sa finalizeze soldul in casa, activul si pasivul(de care nici n-a a auzit) nu are nici-un registru obligatoriu conform legii.Noi scara 1 suntem dezavantajati pentru ca avem si venituri din chirii de peste 7000lei/an si nu stim ce s-a facut cu banii.Toti din comitet suntem noi pe functie si oameni de bun augur si vrem din tot sufletul sa aflam adevarul.Nu vrem sa-i facem rau administratorei, dar daca nu ajunge la un numitor comun, ce masuri credeti ca putem lua conform legii? Va multumesc pentru colaborare si astept raspuns.
In cadrul fiecarei primarii exista serviciul specializat privind asociatile de proprietari, acolo depuneti o cerere exact cu ce ati mentionat mai sus, administratora v-a fi chemata cu registrul de casa, chitantiere, unde vor fi verificate. In cazul in care doriti verificarea pt o perioada mai lunga v-a trebui sa platiti acest serviciu. Daca stiti sigur ca v-a inselat, puteti depune cerere si la politie, au fost cazuri cand s-a recuperat suma cu ajutorul politiei.