Buna ziua. A fost administratorul firmei la dgfp galati pentru a lua un numar de ordine petru fiscalizarea unei case marcat, dar i s-a cerut sa faca o adresa catre acesta directie, spunandu-i-se ca asa sunt prevederile legale. Imi puteti spune cam cum ar trebui sa fie formulata aceasta adresa? multumesc.
CERERE
de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta
a aparatelor de mercat electronice fiscale, instalate in judetul ______________
Societetea Comerciala __________________________________________________________ , adresa _____________________________________________________ , C.U.I. _________________ , reprezentata legal prin _________________________________ posesor al C.I. seria _____ nr. _______, eliberat de _______________, in calitate de ________________, declar ca am achizitionat la data de _________ un numar de __ aparate de marcat electronice fiscale, avand urmatoarele elemente de identificare:
Marca ______________ , modelul _____________, seria aparatului ______________, numarul si data avizului de distributie si de utilizare a aparatelo de marcat electronice fiscale _____________________
LOCUL DE INSTALARE _____________________________________________________________
Prin prezenta solicitam atribuirea numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale instalate in judetul _________ pentru fiecare aparat achizitionat, in vederea instalarii si fiscalizarii acestuia.
Conducatorul unitatii solicitante,
__________________________________________
(semnatura si stampila)
Nu imi dau seama la ce adresa fac referire cei de la finante. :-/Persoana respectiva trebuia sa ceara mai multe informatii, in acest caz.
Dosarul pe care il depune agentul economic la D.G.F.P. trebuie sa contina urmatoarele documente:
1. Cerere de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta al A.M.E.F. (2 exemplare) ;
2. Cod unic de inregistrare - copie ;
3. Contract de inchiriere spatiu - copie (dovada spatiu) pentru locul de amplasare al casei de marcat ;
4. Factura fiscala de cumparare a A.M.E.F. - copie ;
5. Dovada achitarii facturii fiscale (O.P. / Chitanta) - copie ;
6. Proces verbal de sigilare;
7. Avizul privind distribuirea si utilizarea A.M.E.F.