Buna ziua.
Daca soc.isi desfasoara activitatea chiar la sediul social inscris in statutul societatii nu este nevoie decat sa vi-l autorizati la pompieri,etc.
Punctul de lucru fara personalitate juridica se deschide numai atunci cand nu este si cel din statutul soc.dar exista un contract de comodat,inchiriere,etc
Succes !
Cu respect,Alexa...
Buna ziua.
Pentru obtinerea numarului de ordine sunt necesare urmatoarele documente :
Copie dupa Certificatul Unic de Inregistrare;
Dovada spatiului (contract de inchiriere sau certificat constatator) daca adresa de instalare a casei de marcat difera fata de sediul social,daca este chiar sediul social statutul societatii
Copie dupa actul de identitate a Administratorului;
Dovada ca este autorizat pentru vanzarea ambulanta (in situatia in care se doreste fiscalizarea casei pe "Ambulant");
Stampila societatii;
Cerere de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta al A.M.E.F. (2 exemplare)
Factura fiscala de cumparare a A.M.E.F. - copie;
Dovada achitarii facturii fiscale (O.P. / Chitanta) - copie;
Proces verbal de sigilare;
Avizul privind distribuirea si utilizarea A.M.E.F.;
Pentru fiscalizare se parcurg urmatorii pasi:
Se completeaza Cererea de fiscalizare
Se completeaza si se sigileaza Cartea de Interventie si Registru Special
Se programeaza casa de marcat : antet (conţine cel puţin denumirea şi codul fiscal/codul unic de înregistrare ale utilizatorului, adresa de la locul de instalare a aparatului sau, după caz, menţiunea "comerţ ambulant" ), grupe fiscale, operatori, coduri produse, data si ora. Se va emite un bon nefiscal, ce va fi aratat clientului pentru confirmarea corectitudinii programarii;
Se fiscalizeaza casa de marcat, procedura din care rezulta emiterea unui bon cu data si ora fiscalizarii, emiterea unui bon fiscal. Aceste 2 bonuri, vor fi atasate in cartea de interventie, competandu-se data si ora fiscalizarii, ultimul număr al bonului fiscal şi al raportului Z, emise la finalul operaţiunilor de probă, instruirea operatorului şi integritatea sigiliului). Daca se emite si raportul Z , acesta va fi inmanat beneficiarului;
Se completeaza in 4 exemplare declaratia de instalare
Se inregistreaza in maxim 24 ore, la Administratia Financiara, declaratiile de instalare;
Succes!
Cu respect,Alexa...