avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 413 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Job in domeniul juridic
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Job in domeniul juridic

Cum pot obtine un job in cadrul unui cabinet/societati de avocatura? Mentionez ca sunt studenta la Drept, anul 2 (a doua facultate) si imi doresc foarte mult sa imi aproundez cunostintele teoretice dobandite in cadrul facultatii cu unele practice, astfel incat dupa finalizarea studiilor sa pot practica in avocatura. Din pacate locurile de munca sunt foarte reduse. Imi puteti recomanda vreun site de specialitate sau ma puteti indruma in sensul acesta?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: ContSters178374 , utilizator 20:14, 21 August 2012
@catalyna.ceea ce ai "patit" tu este perfect normal.daca nu ai diploma de licenta nu te poti angaja ca jurist,daca o ai si e de la o facultate de stat,atunci iti doresti mai mult si nu mergi ca jurist intr-o firma.pe de alta parte cunostintele tale sunt aproape legate de 0 si nu ai putea sa faci mai nimic intr-o firma in afara de curierat (mers la CF,mers la registratura,ONRC,etc) unde nu ai nevoie de cunostinte juridice :) mai ai rabdare pana termini facultatea,alegeti dupa aceea drumul si tine-te de el(executor,grefier,lichidator,avocat,procuror,judecator,notar,etc...)

in anul 2 daca imi amintesc bine de abia incepi cu drepturile reale si in sem 2 intri in obligatii...inca nu ai cunostinte suficiente si din zbor nu poti sa le iei.bafta
@liviutza08

Bineinteles ca nu poti face nimic daca nu dai mai departe la Barou sau INM spre exemplu. Acesta este si scopul pt care se face facultatea de drept, pt a putea sustine mai departe examene de admitere in profesii deoarece pt o diploma se poate face orice alta facultate.
De exemplu, daca inveti temeinic si dai la INM jobul il ai asigurat, deci se poate.