avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1013 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Subventie absolvent angajat
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Subventie absolvent angajat

Stiu ca exista o lege,prin care o firma daca angajeaza un student sau absolvent de cel mult un an,care nu a mai lucrat,primeste de la stat,salariul minim pe economie pt acel angajat.
Va rog sa ma corectati daca gresesc.

Intrebarea mea este daca eu ,ca asociat intr-un srl pot sa ma angajez la firma mea beneficiind de aceasta lege.Va multumesc
Prin factura fiscala, la firma la care lucrez ca jurist, s-au stipulat penalitati de intarziere de 3%. Avocatul celelilalte parti a aratat ca e o clauza unilaterala, desi partea a semnat factura.Ce pot sa fac? Exista o ordonanta de urgenta care prevede ca dobanzile curg de drept chiar daca nu exista contract? Am auzit de o astfel de ordonanta dar nu ii stiu numarul


>Stiu ca exista o lege,prin care o firma daca angajeaza un student sau absolvent de cel mult un an,care nu a mai lucrat,primeste de la stat,salariul minim pe economie pt acel angajat.
>Va rog sa ma corectati daca gresesc.
>
>Intrebarea mea este daca eu ,ca asociat intr-un srl pot sa ma angajez la firma mea beneficiind de aceasta lege.Va multumesc
art. 969 cod civil & art. 43 cod comercial?!

>Stiu ca exista o lege,prin care o firma daca angajeaza un student sau absolvent de cel mult un an,care nu a mai lucrat,primeste de la stat,salariul minim pe economie pt acel angajat.
>Va rog sa ma corectati daca gresesc.
>
>Intrebarea mea este daca eu ,ca asociat intr-un srl pot sa ma angajez la firma mea beneficiind de aceasta lege.Va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură