avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 368 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Contract de credit cu card de la bcr
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Contract de credit cu card de la bcr

In urma cu trei ani de zile am luat un credit pentru cumpararea unui calculator si a unor componente . Acest credit a fost de 9000 de roni, totul bine si frumos pana cand aceasta banca a fuzionat sau a fost cumparata de o banka din austria.De atunci am primit extrasele de cont chiar in ziua scadenta s-au cu 2 ,3 zile mai tarziu dar aceasta nu a fost tot .Plateam in ziua scadenta iar luna urmatoare eram penalizat ca nu am platit la timp.Saturat de aceste lucruri am fost la sediul bani de unde ridicasem cardul si i-am cerut unui lucrator de la birourile care se ocupa de asa ceva sa imi modifice data ultimei zile de plata cu 1,2 zile de la data cand ridicam salariul. Am facut o cerere pe care am complectato dupa (dictarea) salariatului ,anexand si o copie a C.I,am cerut un numar de inregistrare ca sa am si eu o dovada ,dar mia spus ca nu ieste necesar si ca de luna viitoare voi avea pe extract data ceruta.Mentionez ca la data incheiri contractului optasem pentru o alta zi decat cea care aparuse pe extract.Cred ca cineva se ocupa special in cadrul acestei banci cu programarile pentru plata in asa fel ca cetateanul sa plateasca penalizari.Aceasta afirmatie mio sustin prin urmatoarele,extrasele se fac la sfarsitul luni iar eu le primeam dupa cum vam spus mai sus.Intreb de ce notificarile pe care le primeam in 1,2 zilenu aveau aceeas soarta. Data nu mia fost schimbata si atunci am preluat o alta initiativa platind pana sa primesc extrasul iar atunci cand il primeam aveam o suma mai mare de platit.Plateam bineinteles diferenta cu 2-4 zile mai tarziu decat data inscrisa ca fiind limita de plata,luna urmatoare cand citeam extrasul care sosea aveam penalizari .Aceste exrtasuri le primeam prin posta ,pe fata plicului era trecuta o data atunci cand era depusa de banca,pe fata cu destinatarul nu mai aveam stampila cu data de primire la oficiul postal la care sunt arondat.Am intrat pe site banci facand o reclamatie online dar stupoare intrand a doua zi sa salvez acea reclamatie administratorul site a sters serviciul reclamatii.Am primit urmatoarele plicuri prin curier dar aceeas tehnica sa pastra. Iar de demonstrat este mult mai greu deoarece pe plic nu mai este nicio stampila .Am primit notificari ca sunt restant iar in extractul de cont eram la zi. Va rog sa-mi spuneti ce sa fac ,sai DAU IN JUDECATA.VA multumesc anticipat DIMA ION
Cel mai recent răspuns: ContSters53762 , utilizator 02:37, 3 Ianuarie 2009
Cel mai bine ar fi sa mergeti din nou la agentia care v-a acordat imprumutul si sa formulati o cerere in scris, in doua exemplare, unul pentru a va ramine dvs. cu nr. de inregistrare dat de banca, unde sa solicitati modificarea datei scadentei ratei.
Nu aveti grafic de rambursare? daca da, e de preferat sa respectati data si sumele trecute acolo, pentru a nu mai plati penalizari de intarziere.
Ca sa ii dati in judecata, ati recunoscut si dvs. ca nu prea detineti dovezi in sensul celor relatate si un litigiu nu va face decat sa va stresati si mai mult. Important e sa convingeti banca de schimbarile intervenite la dvs. privitoare la ziua de salariu si posibilitatea de a achita ratele imprumutului respectiv.
Buna seara,

in situatia dvs. mersul la instanta nu este o optiune. Pur si simplu trebuie sa va impuneti punctul de vedere in relatia cu banca. Poate ar fi bine sa discutati cu unul dintre sefii celor care se ocupa acum de imprumutul dvs. Explicati-i care sunt problemele si solicitati o solutie. Faceti solicitarea in scris cu numar de inregistrare pentru a avea o dovada a acestor demersuri.
Incercati sa tineti legatura cu persoana respectiva si sa puneti presiune pe ea in cazul in care se repeta aceeasi chestiune.
Succes!

av. Costi Boncu
buna ziua, in primul rand bineinteles trebuie urmate recomandarile (din cele 2 mesaje de mai sus) si trecut neaparat intai pe la director, stiu ca banca bcr are un serviciu juridic personal, trebuie sa mergeti sa discutati si acolo problema contractului, obligatiile bancii, etc. - (in plus va recomand sa mergeti cu un "martor" sau doi, si sa inscrieti pe o ciorna tot ce aveti de spus, ce vreti sa se inscrie pe cereri, ca sa nu uitati elemente esentiale, numar inregistrare, dublu exemplar, semnaturi si stampile).

Fara sa le spuneti celor de la banca ce aveti de gand sa mai intreprindeti, imediat dupa ce ati facut acest prim pas si veti fi mai linistit, trebuie sa cautati o alternativa de imprumut (de exemplu de la banca brd) cu care sa soldati contractul pentru calculator, etc.
Sper ca mesajul meu este folositor si clar, daca nu ati inteles ceva intrebati-ma. Mult succes.
Ultima modificare: Vineri, 2 Ianuarie 2009
iesiredinindiviziune, utilizator
In primul rand tb sa vedeti ce prevede contractul de credit privitor la comunicarea extrasului de cont. Chiar in cazul BCR-ului stiu ca exista o clauza prin care banca se acopera si suna cam in genul ca extrasul va fi comunicat in 10 zile lucratoare prin posta, banca nefiind raspunzatoare de modul de transmitere prin posta a acestuia. Atentie ca zilele pot fi lucratoare: adica 5+5+sambete si duminici=14 zile calendaristice.
In cazul in care din motive neimputabile bancii clientul nu primeste la timp extrasul acesta este obligat sa se informeze la banca despre sumele datorate.
Stiu ca in contracte de acest tip exista o suma minima de plata, care consta in dobanda datorata.
Daca asa stau lucrurile v-as sfatui in primul rand sa nu mai asteptati scadenta si totodata sa va vina extrasul ci sa mergeti la banca si sa solicitati informatii despre extras si sumele de plata.
Sau puteti sa platiti sume mai mari decat suma minima si sa incercati sa evitati astfel plata penalitatilor.
Ca sa aveti sanse de castig intr-un eventual litigiu cu banca trebuie vazut contractul, daca exista clauze abuzive in el, daca modul cum banca executa contractul este defectuos sau abuziv, daca exista culpa bancii s.a.m.d.
O notificare scrisa printr-un cabinet de avocat prin care sa-i somati sa-si respecte contractul, in termeni duri si cu amenintarea cu darea in judecata poate ca ar fi utila. Si poate o vizita la OPC n-ar strica.
Si chiar o reclamatie facuta in scris si inregistrata la sediul central al bancii cu descrierea situatiei si cu faptul ca agentia respectiva nu a luat nicio masura dupa sesizarea dvoastra.
Poate ca dupa ce veti face cele 3 actiuni va vor lua in serios.
Ultima modificare: Sâmbătă, 3 Ianuarie 2009
ContSters53762, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Un credit cu bucluc ! guz_marian guz_marian Am facut un credit ipotecar in euro la BCR. Nu am facut plati in ultimul an lunare dar din cand in cand mai achitam cate o suma deoarece nu aveam posibilitate ... (vezi toată discuția)
Credit bancar cu ipoteca spineanualina spineanualina Buna ziua Ma aflu in situatia urmatoare: socrii mei (niste oameni extraordinari) si-au ipotecat apartamentul in vederea obtinerii unui credit pentru ca noi , ... (vezi toată discuția)
Probleme cu banca love_singh love_singh Ca persoana juridica imi ridicam extrasul de cont lunar din sucursala bancii .Este adevarat ca din luna august imi venea si pe mail extras dupa fiecare ... (vezi toată discuția)