Buna Ziua,
Am uitat sa trec cateva facturi cu plati in registrul de incasari si plati...Din cate am inteles trebuie trecute in ordine cronologica...Ce trebuie sa fac ca sa pot trece si acele facturi???
Mentionez ca este o diferenta de apx. o luna intre ultimul document inregistrat in registru si prima factura uitata.
Daca evidenta este tinuta pe calculator nu este nici o problema, le puteti inregistra in luna corecta. Daca inregistrati manual o sa le inregistrati acolo unde aveti loc.
va multumesc pentru raspuns....evidenta o tin manual si nu am loc sa le inregistrez corect cronologic ca este foarte inghesuit.
1. Ce pot face totusi in cazul asta?
2. Cum a-si putea sa trec la evidenta tinuta pe calculator?. Ce trebuie facut?
1.Nu este o problema majora,le treceti in continuarea ultimului act scris in RJIP.
2.Foarte simplu,procurati un program pentru conducerea evidentei contabile in partida simpla.In acest caz RJIP se editeaza lunar,iar paginile vor fi numerotate pe masura editarii lor.
RJIP parafat si inregistrat la organul fiscal(cel pe care il aveti acum)va fi completat lunar,prin preluarea totalului sumelor din RJIP obtinut cu ajutorul tehnicii de calcul.