Buna seara,
Am comandat in data de 13.06.2012 un ceas de dama de pe site-ul www.crystalglamour.ro dar la primirea coletului am observat ca in pachet nu era ceasul comandat de mine ci alt ceas. Am incercat sa sun la numerele de telefon de pe site de 5 zile, dar unul este numar inactiv, iar celalalt mereu inchis. Am trimis imediat cum am primit coletul si o sesizare prin email la site, dar tot degeaba. In sfarsit azi am reusit sa vorbesc cu dansii pe data de 19 prin intermediul chat-ului de pe site de la ei, spunandu-le ca asteptam sa fiu contactat, au spus ca se intereseaza si ma anunta, sa astept; am asteptat 75 minute in fata calculatorului, dar se pare ca si-au batut joc de mine.
Nu am primit nici un fel de factura pe banii achitati.
Am facut o sesizare la OPC Bucuresti, deoarece am aflat ca site-ul este in posesia unui cetatean de acolo.
Doresc sa merg mai departe. Am baza legala sa le fac plangere penala pentru inselaciune? evaziune fiscala? Daca da, unde le trimit?
Sunt hotarat sa le fac probleme, deoarece nu sunt singurul in aceasta situatie (greseala mea ca nu m-am interesat inainte de comanda ce "hram poarta" acest site"), si ceasul trebuia sa fie un cadou pentru mama mea...
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Intr-o prima faza a raspunsului, este demn de remarcat ca pe site, firma nu isi publica adresa de corespondenta, nu face public numarul de inregistrare la Registrul Comertului, CUI, etc.
Da, este adevarat, uitasem sa mentionez acest fapt. Cum trebuie sa procedez pentru a merge mai departe? Sesizarea la OPC nu mi se pare destul, doresc sa epuizez toate metodele legale de a le face "bucurii".