BullTerrier77 a scris:
In cadrul asociatiei de proprietari, ,,cineva'' din comitetul de administratie, (dar cine) trebuie sa intocmeasca un raport de activitate.... in care banuiesc ca trebuiesc raportate toate cheltuielile , salarii, investitii... sau....... cine mai stie ce... Cine este sau cine sunt aceste persoane????
Conform legii 230/2007 si HG 1588/2007, asociatia de proprietari isi alege in adunarea generala comitetul executiv condus de presedinte si o comisie de cenzori.
In aduanarea generala anuala presedintele asociatiei sau un alt membru al comitetului executiv prezinta o dare de seama, o analiza a activitatii asociatiei pe perioada de la ultima adunare generala. Presedintele comisiei de cenzori sau un alt membru al comisiei, prezinta raportul cu privire la situatia financiar-economica a asociatiei.
Administratorul (sau contabilul) intocmeste lunar situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv sau balanta de verificare, in functie de modul de conducere a contabilitatii (in partida simpla sau dubla).
Comitetul executiv intocmeste anual proiectul bugetului de venituri si cheltuieli pe care-l pune in discutia adunarii generale spre aprobare.
Asadar sunt mai multe rapoarte, situatii, sinteze... ce se intocmesc de cei care conduc si administreaza asociatia. Aceste se prezinta si discuta in sedintele de comitet si in adunarile generale unde orice participant afla despre acestea si poate sa participe la adoptatrea lor.
Intre aceste adunari, proprietarii au acces, prin cerere, la aceste documente pentru a le consulta.