avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 843 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită ACTIUNEA PAULIANA
Discuție deschisă în Executare silită

ACTIUNEA PAULIANA

Va rog mult,vreau un raspuns competent la urmatoarea intrebare;am un proces pe rol la curtea de apel,un litigiu de munca-anularea conractului de munca,iar daca-l pierd mi se cere o suma pe care nu mai am posibilitati sa o achit fiindca sunt f.bolnav si sunt in concediu medical.Posed un imobil impreuna cu sotia,iar ca sa nu raman fara locuinta la 60 ani ma gandesc sa donez sau sa vand unicului copil acest imobil.In cazul ca voi pierde procesul,creditorul(unitatea angajatoare) poate sa anuleze ac.act?Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 08:29, 25 Iunie 2012
in principiu, se poate invoca cauza ilegala pt a anula un asemenea act.

totusi, sper ca nu va asteptati sa dam sfaturi cum sa ascundeti un bun de la o executare legala. nu cred ca pt asta exista acest forum, sa dam sfaturi pt eludarea legii.
Multumesc de raspuns,nu inteleg ce inseamna-invocarea cauzei ilegale!
In situatia in care avand pe rol actiune care se poate finaliza cu hotarare defavorabila dvs,si intelegeti sa instrainati un bun propriettae care ar putea fi executata silit,mai ales daca acesta urmeaza sa intre in proprietatea unei rude de a dvs,garantat,creditorul dvs ,daca staruie in executarea dvs si constata instrainarea bunului in perioada de cand instanta de judecata a pronuntat o hotarare de obligarea la plata in sarcina dvs,in eventuala actiune revocatorie (pauliana) creditorul va demonstra interesul dvs fictiv pentru invocarea insolvabilitatii si va avea castig de cauza
Ultima modificare: Duminică, 24 Iunie 2012
ynocentta, utilizator
Daca nu v-ati sporit averea producand o paguba societatii, societatea va trebui intai sa se indrepte catre bunurile proprii, abia apoi daca bunuri proprii nu sunt sau nu s-au indestulat din ele, se poate indrepta asupra partii dvs din bunurile comune
.Pt a executa silit cota dvs din imobil, societatea trebuie sa ceara partajul bunului, iar la partaj sotia poate cere atribuirea ap si sa va plateasca sulta. Despagubirea ce vi se cuvine s-ar putea sa fie f mica daca se dovedeste ca la achizitionarea bunului, sotia a contribuit net mai mult.
Ultima modificare: Luni, 25 Iunie 2012
gi-jane2, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Obligatii comune sotilor J.M. J.M. Buna ziua! Am si eu o nelamurire si sper ca pe aceasta cale sa si rezolv acest lucru. Este vorba despre o hotarare jud. def si irevoc privitoare la inapoierea ... (vezi toată discuția)
Executare bun mobil Consilier juridic Dana Maxim Consilier juridic Dana Maxim Cum se procedeaza in cazul in care fata de un debitor s-a inceput executarea silita, dar acesta refuza sa achite debitul si incearca sa se sustraga ... (vezi toată discuția)
Evitare executare silita larkinul larkinul Buna ziua, am o problema la care va rog sa ma ajutati cu un sfat: Mama mea detine la o banca din Romania un credit neachitat, si in decursul saptamanii ... (vezi toată discuția)