avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 843 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită ACTIUNEA PAULIANA
Discuție deschisă în Executare silită

ACTIUNEA PAULIANA

Va rog mult,vreau un raspuns competent la urmatoarea intrebare;am un proces pe rol la curtea de apel,un litigiu de munca-anularea conractului de munca,iar daca-l pierd mi se cere o suma pe care nu mai am posibilitati sa o achit fiindca sunt f.bolnav si sunt in concediu medical.Posed un imobil impreuna cu sotia,iar ca sa nu raman fara locuinta la 60 ani ma gandesc sa donez sau sa vand unicului copil acest imobil.In cazul ca voi pierde procesul,creditorul(unitatea angajatoare) poate sa anuleze ac.act?Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 08:29, 25 Iunie 2012
in principiu, se poate invoca cauza ilegala pt a anula un asemenea act.

totusi, sper ca nu va asteptati sa dam sfaturi cum sa ascundeti un bun de la o executare legala. nu cred ca pt asta exista acest forum, sa dam sfaturi pt eludarea legii.
Multumesc de raspuns,nu inteleg ce inseamna-invocarea cauzei ilegale!
In situatia in care avand pe rol actiune care se poate finaliza cu hotarare defavorabila dvs,si intelegeti sa instrainati un bun propriettae care ar putea fi executata silit,mai ales daca acesta urmeaza sa intre in proprietatea unei rude de a dvs,garantat,creditorul dvs ,daca staruie in executarea dvs si constata instrainarea bunului in perioada de cand instanta de judecata a pronuntat o hotarare de obligarea la plata in sarcina dvs,in eventuala actiune revocatorie (pauliana) creditorul va demonstra interesul dvs fictiv pentru invocarea insolvabilitatii si va avea castig de cauza
Ultima modificare: Duminică, 24 Iunie 2012
ynocentta, utilizator
Daca nu v-ati sporit averea producand o paguba societatii, societatea va trebui intai sa se indrepte catre bunurile proprii, abia apoi daca bunuri proprii nu sunt sau nu s-au indestulat din ele, se poate indrepta asupra partii dvs din bunurile comune