daca in anul 2011 am lucrat pe o firma care in septembrie a fost vanduta si peste 3 luni radiata de noul patron iar eu in sept mi am facut transfer pe alta firma ca si angajat, iar in februarie 2012 am nascut actele necesare dosarului de indemnizatie :fisa fiscala si adeverinta de venit dupa vechea firma nu am de unde sa o iau ca numai exista si nu au fost depuse la administratia financiara.. ce as putea face in cazul asta pentru ca eu am lucrat neintrerupt si din cauza asta nu mi pot depune dosarul de indemnizatie.
va multumesc frumos de 3 ori a fost respins dosaru de indemnizatie din cauza asta nu stiu ce sa fac.. am vb cu 2-3 contabili cu cineva de la itm,dar degeaba, deja nu stiu daca se mai poate ceva... sunt intr-o situatie foarte dificila
Solicitati de la ITM eliberarea unei adeverinte de vechime pentru perioada lucrata la acel angajator .. de asemenea, luati de la ONRC un certificat constatator prin care sa se dovedeasca ca angajtorul este radiat...
eu am scos stagiul de cotizare de la casa de pensii si mi au spus ca nu este valabil ca nu il iau in calcul...pe adeverinta care mi-o elibereaza itm-ul sunt veniturile mele pe lunile respective??iar certificatul constatator de la onrc il am deja atasat la dosar.e litera de lege sa accepte dosarul cu adeverinta eliberata de itm?pt ca ei doresc veniturile pe baza de calcul pt a calcula venitul lunar pentru indemnizatie creste copil. cel de la itm cu care am discutat mi a spus ca imi poate elibera aceasta adeverinta dar nu ma ajuta cu nimic..
In adeverinta respectiva , ITM-ul va mentiona salariul avut in perioada lucrata ... Este singura dovada ca in perioada respectiva ati lucrat, fapt ce inseamna ca ati realizat venituri.