Buna seara. Am si eu o problema cu un service auto. In data de 18 iunie 2012 am dus masina la un service (autorizat de R.A.R) pentru reparatii in urma unei distributii rupte. S-a facut receptia, mi s-a cerut un avans de 50% dupa constatare, urmand sa ma sune cand se repara. Pe 21 iunie 2012 mi se spune sa vin , masina fiind gata, urmand ca in data de 23 iunie sa revin pentru verificari. Pe 23 iunie revin, spunandu-mi ca nu au timp si sa revin luni (25 iunie) desi am fost programat pentru 23 iunie. Duminica seara (24 iunie) masina se opreste ,fiind nevoit sa o imping 4 km. A doua zi , luni 25 iunie am mers cu masina impinsa pana la dansii la service. Constatare "distributie sarita de la punct" . Mi s-a spus ca pe data de 2 iulie este gata. Luni am sunat , mi s-a spus ca marti e gata. MArti am sunat , mi s-a spus ca miercuri e gata. Si tot asa. Ce pot face in acest caz, deaorece m-am saturat de neseriozitatea cu care sunt tratat?
Problema este ca nu mi s-a dat nici un act ca masina ar fi in service. am in mana doar devizul reparatiei cu suma trecuta si tot , de la prima reparatie . Atat. Masina si in prezent se afla la ei
Am facut plangere la ANPC sambata 07.07.2012 si mi s-a spus ca in termen de 30 zile am sa primesc un raspuns. Problema este ca si acum masina se afla la service , si tot nu este gata. Deja intru in a 4-a saptamana de cand se afla in service. Ce demersuri legale mai pot face? Pentru ca m-am saturat sa fiu dus cu presul.
Se pare ca dupa atata timp de cand am depus reclamatia la ANPC, am primit un raspuns foarte ambiguu si favorabil pentru cei de la service. Se pare ca are ceva relatii ... asta este ROMANIA , pacat ca suntem "Cetateni europeni si avem drepturi" , numai teoretic.