Buna seara,
Va scriu acest mesaj in speranta ca pot fi indrumat pentru solutionarea unei situatii de inselaciune. Prin urmare...am fost contactat telefonic pentru achizitionarea unui produs second hand, din gama aparaturii foto ( obiectiv foto ), iesit din garantie, pretul cerut de vanzator ( persoana fizica ) fiind de 1800 lei, in conditiile in care am fost asigurat ca obiectul functioneaza perfect, a fost foarte bine intretinut si nu sunt motive sa imi fac probleme. In cursul zilei urmatoare am primit coletul printr-o firma de curierat ce nu pune la dispozitie modalitatea de verificare a coletului inaintea achitarii acestuia. Am platit coletul, convins ca voi gasi produsul asa cum a fost prezentat de catre vanzator, dar spre surprinderea si amaraciunea mea , acesta fiind defect din p.d.v tehnic. I-am adus la cunostinta vanzatorului acest lucru dar nu a fost chip sa il conving sa fac retur. El a ramas cu banii eu cu ..ochii in soare. Am decis sa fac demersuri judecatoresti. Cum ar fi indicat sa procedez pentru a reusi sa imi recuperez pierderea. Ce sanse as avea? Este prima mea actiunea de acest gen deci orice sfat imi fa fi de mare folos.
In speranta ca se vor gasi persoane sa ma ajute, va multumesc anticipat si astept orice sfat din partea dvs.
Daca detineti probe temeinince care sa sustina punctul dvs de vedere ,aveti dreptul prevazut si garantat de Legea Fundamentala ,respectiv dreptul la justitie
Va revine obligatia sa sustineti si sa probati actiunea
Protectia consumatorului nu are competenta sa solutioneze astfel de spete
Pare a fi un caz de înşelăciune. Puteţi depune plângere penală, la poliţie sau parchet , constituindu-vă parte civilă pentru a vă putea recupera prejudiciul. Va trebui să precizaţi dovezile prin care să vă susţineţi plângerea .
Cât despre şansele de reuşită, ele ar trebui să existe , câtă vreme veţi reuşi să faceţi dovada faptei şi a prejudiciului suferit.
Daca nu ati certificat prin semnatura ca respectivul colet a fost deschis si ca a continut ceea ce trebuia sa contina, ci doar ca ati primit un colet inchis fara a sti ce contine, ci doar presupuneati ca ar contine bunul pentru care ati platit, si daca aveti dovada platii coletului, atunci puteti sa-i cereti expeditorului, prin instanta, restituirea banilor pe care i-a primit, ca plata nedatorata, cat timp ati primit un colet ... cu altceva decat trebuia. Expeditorul va trebui sa dovedeasca ca v-a trimis exact ceea ce ati platit. Puteti chiar sa-i transmiteti aceasta solutie, si poate cadeti la intelegere, ceea ce este mult mai bine decat solutionarea problemei in instanta. Daca cadeti la intelegere, atunci aveti grija cum faceti tranzactia si ce acte semnati.
Frauda
mariusts
Buna ziua,
Am cumparat in urma cu cateva zile un produs de pe un site de licitatii din romania. Persoana respectiva a trimis produsul, dar cand l-am primit nu ... (vezi toată discuția)