avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 836 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu medical inainte de demitere?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu medical inainte de demitere?

Buna ziua. Introduc acest nou subiect ca o completare la un altul "ajutor-revenire din maternitate -post restructurat" la care am primit raspuns.

Caz pe scurt: 21 feb. 2009 inceteaza concediul, mag. unde am lucrat s-a inchis ca urmare a restructurarii activitatii din aprilie 2008, firma mai are 2 mag. in localitate dar mi s-a comunicat telefonic ca nu sunt posturi libere. Prin urmare voi fi concediata.

Intrebare: in 22 feb. ma prezint la unul din magazine (sunt obligati sa ma reangajeze), In 23 feb pot aduce un concediu medical, inainte de a mi se da preavizul? Pot castiga in felul acesta putin timp si bani? Preavizul poate fi dat chiar daca sunt in concediu medical sau se inmaneaza cand ma intorc la serviciu? Somajul va fi afectat de acest concediu?
Ar fi bine ca data concediului sa fie 22 sau 23 feb.?
Multumesc.
Cel mai recent răspuns: cristina75 , utilizator 14:04, 10 Ianuarie 2009
Preavizul poate fi dat si in perioada in care sunteti in concediu medical, insa termenul de preaviz este suspendat pe aceasta perioada.
Somajul nu va fi afectat de concediul medical.
Ma scuzati, dar ce inseamna efectiv ca "termenul de preaviz este suspendat " pe perioada concediului medical? Cele 20 zile lucratoare din preaviz incep dupa incheierea concediului medical? Mi-ati recomanda aceasta mutare? Data sa fie 22 sau 23 feb.?
Multumesc.
Termenul de preaviz este suspendat :) ...... De exemplu, daca din data de 10 ale lunii intrati in preavizul de 20 de zile lucratoare pentru concediere in vaza art.65 alin.1 c.mun., iar in data de 12 ale aceleasi luni intrati in concediul medical, restul zilelor de preaviz neefectuat vor incepe sa curga dupa ce terminarea concediului medical.