Buna ziua,
Situatia sta cam in felul urmator:
Intr-un bloc cu 40 de apartamente sunt 30 de apartamente care au toate utilitatile separate (gaz, apa, salubritate), nu au femeie de serviciu, au presedinte (care nu este remunerat).Din cauza restantelor curentul pe casa scarii este oprit, cei 10 care au ramas la comun, au apa si gazul oprite.Problema ridicata de cei 30 de proprietari cu utilitatile separate este ca ei nu mai au nevoie de administrator.
Poate ramane asociatia fara administrator?Sau macar cei 30 pot fi scutiti de la a mai plati administatorul?
Nici un proprietar nu va fii scutit de la plata partiala sau totala chiar daca au utilitatile separate, treaba administratorului nu se rezuma la plata utilitatilor, trebuie efectuate reparatii la partile comune (terasa, subslol, lift, etc).
Legea 230/2007 si H.G. 1588/2007
Plata administratorului poate fi considerat serviciu , pentru ca toti proprietarii sunt obligati sa plateasca bunurile si serviciile cumparate de asociatie pentru proprietatea comuna?.:(