Numele meu este Badoi Mihai , sunt student, si acum o luna si ceva am muncit ca sef de punct de lucru timp de aproximativ 3 saptamani la o firma numita SC Vertigo Trading CO SRL , care se ocupa cu spalat masini, spalatoriile Diamond Car Wash din incinta parcarilor supermarket-elor Mall Vitan , Plaza Romania si mai nou Afi Cotroceni . Am incheiat un contract cu firma respectiva pe o perioada nedeterminata, si dupa 2 saptamani, plata se facea din 2 in 2 saptamani, nu am primit nici un ban de la ei, cu motivul ca eu primesc banii dupa 1 luna pe cele 2 saptamani de munca. Totul ok , am inteles insa dupa 5 zile de la primele 2 saptamaini m-au dat afara si mi-au zis ca sa astept o decizie cu privire la salariu pe care urmeaza sa il primesc. Si acum ma tot amana si imi zice ca sa nu il mai sun pe directorul executiv Constantin Stefan...ca nu el se ocupa de bani, insa cat timp am fost acolo numai el dadea banii la angajati- baietii care spalau masinile.
Am muncit 3 saptamani - salariul era de 1000ron pe luna, ar trebui sa primesc 750ron bani in mana ! Ce am de facut ? va multumesc si astept un raspuns cat mai rapid !
1. Ca sa va inceteze contractul individual de munca (CIM) trebuia sa se emita o decizie de incetare a CIM din care trebuia sa primiti si dvs. un exemplar.
2. La data incetarii CIM trebuia sa va achite drepturile banesti la zi, inclusiv compensarea in bani a zilelor de concediu de odihna cuvenit si neefectuat.
3. Daca nu s-a intamplat asa faceti o sesizare la ITM, se va face o verificare la angajator si veti primi un raspuns cu cele constatate si masurile luate.
4. - Daca nu veti primi drepturile banesti cuvenite veti puiea actiona in judecata pe angajator la Tribunalul din judetul in care aveti domiciliul.
- Fiind litigiu de munca nu veti plati taxe.
- Raspunsul de la ITM va poate ajuta in instanta.
Buna ziua,
Va multumesc frumos pentru raspunsuri, Tin sa precizez ca am primit decizia de incetare a CIM , in care scrie asa... :
Decizia nr 234. /07 06 2012