avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 866 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Concediere individuala cu art.65 alin (1) coroborat cu ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Concediere individuala cu art.65 alin (1) coroborat cu art.73 din Codul Muncii

Sunt inginer de industria lemnului din anul 2004. Ieri am primit o notificare din partea conducerii firmei ca sunt concediat cu art. 65 alin (1) coroborat cu art.73 din Codul Muncii cu un preaviz de 20 de zile lucratoare. Mi s-a oferit un loc de munca in cadrul aceleasi firme dar renumerat mult mai slab.In cazul in care eu nu accept locul de munca propus de ei , firma va cere sprijinul AJOFM Brasov in vederea redistribuirii mele.
Vreau sa stiu in baza carei legi eu ca "Inginer de Industria lemnului'' am dreptul la salarii compensatorii.
Unde pot gasi Contractul Colectiv de Munca la nivel de ramura Industria Lemnului?
Va rog cine stie sa-mi dea un raspuns cat mai urgent!
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 20:17, 30 Mai 2009
Exista CCM la nivel de ramura 2008 -2012
CONTRACT MUNCA din 11/04/2008 MO 10 din 21/05/2008
la nivelul ramurii industriei lemnului CCMUR
(exploatarea forestiera, prelucrarea primara
a lemnului, fabricarea produselor
stratificate din lemn, a altor produse din
lemn si alte activitati industriale) pe anii
2008-2012

art. 22
"În ce priveşte, salariaţii din domeniul industriei lemnului (exploatarea forestieră, prelucrarea primară a lemnului, fabricarea produselor stratificate din lemn, a altor produse din lemn şi alte activităţi industriale), aceştia primesc o indemnizaţie de cel puţin un salariu de bază, dacă au o vechime în muncă de la 1 la 10 ani, şi de cel puţin două salarii de bază, cu o vechime în muncă de peste 10 ani. "
Ultima modificare: Miercuri, 14 Ianuarie 2009
adelaida_07, utilizator