avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 572 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Nedumerire cu privire la overdraft
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Nedumerire cu privire la overdraft

Am cont de salariu deschis la o baca ,am overdraft cu descoperire de 3 salarii nete suma pe care am utilizat-o si am platit lunar suma minima de rambursat pe care banca mi-o retinea direct din cont. Eu in prezent sunt in concediu medical ,(fiind operat). La societatea la care lucrez se fac concedieri colective,eu nu am fost anuntat oficial ca sint pe lista de concedieri, dar cica societatea la care lucrez a trimis o notificare catre banca cu toate persoanele care sint pe lista de concedieri,iar banca fara sa ma anunte mi-a blocat contul spunea consilierul bancar pana la recuperarea integrala a celor 3 salarii.Intrebarea mea este urmatoarea :daca este legal ca sa mi se blocheze contul nefiind restantier, neavand nici o intirziere de plata, mai mult decit atit sa mi se opreasca toate veniturile salariale practic lasinu-ma fara nici un ban pentru plata facturilor si a traiului zilnic fiindu-mi grav afectata viata de familie. rugamintea mea este de a ma ajuta cum sa ies din aceasta situatie destul de delicata in care m-am trezit dintr-o data fara voia mea.
Cel mai recent răspuns: tincaflaviusms , utilizator 10:33, 31 Iulie 2012
NU este legal. Contul de overdraft chiar daca sunteti concediat / plecati de la o firma ramane , doar ca se transforma in cont de credit / card de credit. Stima

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Overdraft restant de 4 ani.... george20 george20 Buna ziua, As avea o mare rugaminte sa ma ajutati cu un raspuns pertinent legat de o problema de care m-am lovit recent. Acum aproximativ 4 ani am avut o ... (vezi toată discuția)