Supun atentiei dumneavostra o problema aparuta in relatia cu banca in ceea ce priveste programul Prima Casa.
Incercam sa ne cumparam un apartament. In urma unei recomandari "binevoitoare" am ales banca X si daca nu era de ajuns am ales si consilierul Y. Toate bune si frumoase pana aici...
Propritarul avea o ipoteca. Intreb consilierul: se poate face imprumutul cu preluare de ipoteca? Raspunsul: bineinteles, toate bancile fac asta.
Toate bune si frumoase...merg la banca la care proprietarul avea ipoteca , aduc o droaie de acte iar dupa doua saptamani de umblat si de tocat creierii domnul consilier ne spune sec: pai...nu se poate cu preluare de ipoteca. Am ramas masca...
Replica consilierului de la banca: doar v-am spus ca nu se poate la banca noastra cu preluare de ipoteca de la bun inceput.
ok...las de la mine...poate-s nebun, hipoacuzic.... Vine si varianta de rezerva: platim omului ipoteca(banii dati prin notariat ca sa nu avem surprize) si teoretic totul se rezolva.
Sun la domnul consilier sa vad daca dosarul a fost aprobat la fondul de garantare. Raspunde dupa 2 zuile la telefon si nu are niciun raspus. O durere avea de prostii de clienti pe spinarea carora isi face el targhetul. Ca sa nu mai lungesc discutia ii spun politicos ca dosarul a fost aprobat pe fond si ca cei de la fond au trimis actele spre semnare la Bucuresti. De la Bucuresti pana la Vaslui actele ajung prin curierat. Si uite asa, acte care trebuiau sa vina in doua zile nu au ajuns nici dupa o saptamana. Motivele sunt dintre cele mai comice dar ne pun greu rabdarea la incercare: au plecat de doua zile dar nu au ajuns, vin azi dupa ora 12 dar nu au ajuns, s-a schimbat firma de curierat si sunt intarzieri...etc.
Nu mai putem, efectiv consilierul isi bate joc de noi. Ce putem sa facem? Va rugam sa ne dati un sfat in conditiile in care noi trebuie sa plecam din chirie in 3 zile si nu avem unde sta.
Wollfe
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Buna seara
Eu unul asi fi schimbat Banca la primul semn de neseriozitate!
Cand a intors-o consilierul ca la Ploiesti as fi facut o reclamatie la cetrala acelei banci si asi fi cautat alta oferta,(acum sunt slava..)
Intreb....ati intrebat care sunt toate cheltuielile pe care le presupune acest credit?????, ati solicitat sa vi se spuna toate comisioanele?? ( administrare cont, comisionul fondului, comision inscriere arhiva, evaluare, ipotecare,etc)??, ati constientizat cat inseamna 20-30-35 ani de rate?? Daca nu, sigur peste cateva luni veti ingrosa randurile celor care intra pe acest forum si care isi striga disperarea ca bancile sunt,,niste hoti " su ca sunteti sclavi pe viata....
Daca ati facut aceassta analiza si sunteti costient si hotarat sa faceti aceasta miscare atunci nu e prea tarziu sa schimbati banca! Asa ceva nu trebuie sa permiteti sa vi se intample! Analizati toate ofertele de pe piata sunt multe.
Daca totusi vreti sa mergeti mai departe cu aceasta banca trebuie sa-i faceti o reclamatie acelui consilier, si nu la directorul sucursalei ci la centrala acelei banci prin intermediul internetului sau prin call center ( toate bancile au) si daca totusi este o banca care se respecta si dumneavoastra v-ati facut partea de documente sigur lucrurile se vor misca mult mai repede.(nici nu va dati seama ce valoros sunteti ca si client)
In reclamatie aratati absolut toate datele problemei si presiunea timpului la care sunteti supus.
Succes in demersurile dumneavoastra!