avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 596 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... incheierea contractului de munca in timpul ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

incheierea contractului de munca in timpul concediului medical

buna ziua,
M-am angajat la o firma in urma cu 2 luni,cu contract de munca pe perioada nedeterminata,si cu clauza in contract ca primele 90 de zile sunt considerate de proba.Eu am intrat dupa 30 de zile in concediu medical,si dupa a doua luna de la angajare mi-a venit o notificare prin care mi se incheie contractul de munca.
Angajatorul are dreptul sa imi incheie contractul de munca atata timp cat sunt in concediu medical chiar daca exista perioada de proba de 90 de zile?
astept un raspuns cat mai repede.multumesc
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:51, 3 August 2012
Art. 31 din codul muncii republicat
(1) Pentru verificarea aptitudinilor salariatului, la incheierea contractului individual de munca se poate stabili o perioada de proba de cel mult 90 de zile calendaristice pentru functiile de executie si de cel mult 120 de zile calendaristice pentru functiile de conducere.
(;;;;

(3) Pe durata sau la sfarsitul perioadei de proba, contractul individual de munca poate inceta exclusiv printr-o notificare scrisa, fara preaviz, la initiativa oricareia dintre parti, fara a fi necesara motivarea acesteia.
Art. 60
(1) Concedierea salariatilor nu poate fi dispusa:
a) pe durata incapacitatii temporare de munca, stabilita prin certificat medical conform legii;
Art. 49

(5) De fiecare data cand in timpul perioadei de suspendare a contractului intervine o cauza de incetare de drept a contractului individual de munca, cauza de incetare de drept prevaleaza.