avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1003 soluții astăzi

Joi, 20 martie, are loc evenimentul: Impozitul minim global de 15%: Cadrul de implementare a Directivei Pillar 2 în România. Participă →

Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Angajare contabil
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Angajare contabil

Buna seara,

Am infiintat o societate noua (sunt total incepator in acest domeniu dar dornic de cunoastere).
Am discutat cu un contabil si urmeaza sa se ocupe el de contabilitatea mea.
Intrebarile:
1) Exista acte la care ar trebui sa-i refuz accesul?
2) Exista acte la care nu ar trebui sa-l las sa-si faca copii?
3) Ar trebui sa-i pun la dispozitie o stampila pe care sa o ia cu dansul? In acest caz exista vre-un proces verbal anume?
4) Mai exista ceva ce ar trebui sa stiu?

Va multumesc anticipat si as aprecia mult raspunsurile concise la obiecte.
Cel mai recent răspuns: ContSters257959 , utilizator 09:58, 6 August 2012
1) Exista acte la care ar trebui sa-i refuz accesul?

1.lista actelor le puteti face dvstra , insa in cazul daca va fi contabilul-sef al al companiei dvstra iar acest fapt va fi document cu cerere, ordin, CIM, stat , sarcini si atributii, astfel consider ca nu ar trebui sa va faceti griji caci in caz de nerespectare a clauzelor specificatein CIM si in acordurile aditionale atunci contabilul va fi pasibil de raspundere.

2) Exista acte la care nu ar trebui sa-l las sa-si faca copii?

2. vezi p.1

3) Ar trebui sa-i pun la dispozitie o stampila pe care sa o ia cu dansul? In acest caz exista vre-un proces verbal anume?