in cazul in care o chitanta apare in doua borderouri din zile diferite nu inseamna ca s-au depus de 2 ori banii?
ce are de facut contabilul care face contabilitatea cand verifica documentele si vede ca o chitanta apare de 2 ori in borderouri diferite?
si inca o intrebare: care e procedura din pct de vedere contabil atunci cand inregistreaza si vede ca din chitantier lipsesc chitante. n-ar trebui sa faca un proces verbal ceva, de constatare care sa fie transmis patronului firmei?
1.In mod normal totalul borderoului, insumeaza banii incasati pe chitantele inregistrate pe acesta, bani care se predau cu monetar casierului. Cum se justifica predarea unor sume in plus (asa cum ar trebui sa fie daca s-au depus de 2 ori pt aceeasi chitanta), doar nu a adus cineva bani de acasa? Sau da?
2. Daca lipsesc chitante din chitantier si mai ales daca pt respectivele chitante nu s-au depus bani, se poate suspecta o frauda si trebuie declansate cercetari si functie de constatari, anuntata sau nu politia. Salariatul care constata lipsa chitantelor trebuie sa anunute in scris administratorul firmei.