avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 851 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Gravida cu contract de munca pe perioada determinata - ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Gravida cu contract de munca pe perioada determinata - drepturi - urgent

Buna ziua!
Am 2 situatii:
1. Sunt profesor de corepetitie(muzica) la un liceu de arte, angajat pe perioada determinata, adica 1 septembrie 2011 - 31 august 2012, am o vechime de 10 ani in invatamant, am definitivatul in invatamant si de 1 luna am aflat ca sunt insarcinata. Conform legilor din Romania in ceea ce priveste invatamantul eu mai pot continua la locul meu de munca doar pentru tipul de contract cu "plata cu ora", asta insemnand ca pe timpul vacantelor nu voi fi platita.
Intrebarea mea este:
1. Contractul de munca actual pana la data 31.08.2012 poati fi prelungit in situatia mea de gravida? sau trebuie neaparat plata cu ora?

situatia 2:
In luna iunie, mai exact pe data de 4 iunie 2012, am fost diagnosticata cu hernie de disc si lubago acut, am beneficiat de 2 saptamani de concediu medical si in aceasta perioada nu m-am putut prezenta la examenul practic pentru titularizare, iar dupa cele 2 saptamani cei de la inspectoratul scolar judetean mi s-a comunicat ca nu mai pot da examenul de titularizare.
Intrebarea mea este:
Boala mea poate fi considerata accident la locul de munca? (eu fiind profesor de corepetitie pian, jobul meu reprezentand sedere in scaun cel putin 8 ore pe zi cantand la pian)
Ce trebuie sa fac in acest sens? Caci ne dand examenul de titularizare, nu mai pot continua in invatamant decat la plata cu ora prezentata mai sus.
Cel mai recent răspuns: sbastta , utilizator 12:16, 18 August 2012
Multumesc frumos pentru raspunsuri. M-am linistit.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură