avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 305 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am dreptul de a fi angajata?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am dreptul de a fi angajata?

Buna ziua,
Daca sunt cetateana straina, cu permis de sedere temporarara pe teritoriul Romaniei (sunt studenta), pot fi angajata in Romania? Mentionez ca este vorba despre un contract de colaborare pentru un proiect on line.
Cel mai recent răspuns: Iriszzz , utilizator 16:31, 10 August 2012
Eu din cunostintele mele stiu ca se poate dar daca nu te deranjeaza poti spune tara de care apartii tu??
Va recomand studierea Ordonantei de Urgenta 56/2007. In principiu aveti nevoie de o autorizatie de munca. Cm in art 36 precizeaza:
Art. 36. [angajarea strainilor si apatrizilor]
Cetatenii straini si apatrizii pot fi angajati prin contract individual de munca in baza autorizatiei de munca sau a permisului de sedere in scop de munca, eliberata/eliberat potrivit legii.
Republica Moldova
Nu faceti parte din UE deci aveti nevoie de permis de munca in Romania, asa cum v-a spus un coleg mai inainte.
Si daca am cetatenie dubla, insa nu am pregatite inca toate actele (in momentul de fata detin doar certificatul de nastere transcris cu CNP de Romania), dupa ce obtin si cartea de identitate provizorie (domiciliul stabil fiind in Rep. Moldova), pot fi angajata ca oricare cetatean roman, sau exista limite in legatura cu statutul meu de cetatean roman cu domiciliul in strainatate?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Casatorie cetatean roman+cetatean non ue in afara ue AlexandruSandu AlexandruSandu Buna ziua, Am vazut ca au mai fost discutii pe aceasta tema, insa am unele neclaritati si cazul meu e un pic diferit. Eu sunt stabilit de 10 ani in ... (vezi toată discuția)