Buna ziua.
Lucrez cu o firma de mult timp in baza unui contract de colaborare,am avut la ei drept garantie B.O. Inainte de termenul scadent am purtat cu ei discutii telefonice pt.amanarea platii cu o zi,care s-a aprobat,dar un salariat cu exces de zel a dat drumul la B.O. pentru care am intrat in CIP.Se pot face demersuri ca s-a introdus B.O. din greseala? Si sa fiu scos din CIP. Daca da,de catre cine?Va multumesc anticipat pentru ajutor.
Puteti formula o actiune prin care sa cereti scoaterea reclamantei din Centrala Incidentelor de Plati, si radierea incidentului de plata produs cu biletul la ordin.
VEZI:
art.36 din
regulamentul B.N.R. nr. 1/2001 privind organizarea si functionarea la Banca
Nationala a Romaniei a Centralei Incidentelor de Plati care statueaza ca
"C.I.P. nu poate anula sau modifica din proprie initiativa informatiile
privind incidentele de plati, o data primite de la persoanele declarante -
banci. Anularea informatiilor privind incidentele de plati inregistrate in
F.N.I.P. si in F.N.P.R. se poate face numai de persoanele declarante, din
proprie initiativa sau la solicitarea instantelor judecatoresti, in baza
unei cereri de anulare".