Buna ziua!Am preluat contabilitatea unei societati la care semnatura electronica o avea fostul contabil.Cum procedez in aceasta situatie?Administratorul doreste sa folosesc semnatura mea electronica nu vrea sa-si faca el pe firma?
Urmati aceeasi procedura,prevazuta de OMEF nr.858/2008 cu modificarile si completarile ulterioare,intocmind cererea pentru utilizarea unui certificat calificat(formular 150)la care se adauga documentele prevazute la art.2 alin.(4)din OPANAF nr.2520/2010,modificat prin OPANAF nr.2568/2010.Totodata aveti in vedere ca administratorul societatii sa anuleze dreptul de utilizare a serviciului depunere declaratii al fostului contabil ,la Administratia Fiscala .
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.