Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!Am preluat contabilitatea unei societati la care semnatura electronica o avea fostul contabil.Cum procedez in aceasta situatie?Administratorul doreste sa folosesc semnatura mea electronica nu vrea sa-si faca el pe firma?
Urmati aceeasi procedura,prevazuta de OMEF nr.858/2008 cu modificarile si completarile ulterioare,intocmind cererea pentru utilizarea unui certificat calificat(formular 150)la care se adauga documentele prevazute la art.2 alin.(4)din OPANAF nr.2520/2010,modificat prin OPANAF nr.2568/2010.Totodata aveti in vedere ca administratorul societatii sa anuleze dreptul de utilizare a serviciului depunere declaratii al fostului contabil ,la Administratia Fiscala .