Buna,
Am cumparat un laptop produs de o firma renumita in februarie 2012. De atunci pana in prezent, acest laptop s-a stricat de 3 ori, de fiecare data acelasi lucru: laptopul nu mai porneste si in service i s-a schimbat placa de baza de 2 ori, acum fiind a 3-a oara in service. Este inacceptabil sa-ti cumperi un produs de care ai nevoie atat pt entertainment cat si profesional si sa nu te poti folosi de el. Va dati seama ca nu mai am nicio urma de incredere in acest produs/companie si doresc sa-mi recuperez banii pt acest produs si sa-mi cumpar alt laptop, mai ales ca recent am descoperit pe un forum ca este un defect de serie, ca mai multe persoane care si-au cumparat acest model de laptop in februarie au aceeasi problema. Las deoparte ce-ar fi fost moral din partea companiei sa faca in aceste situatii, pt ca nu e cazul, deoarece departamentul de servicii clienti lasa de dorit.
Din ce am inteles, din punct de vedere legal, daca un produs sta in garantie mai mult de 15 zile lucratoare, compania respectiva este obligata sa schimbe/ofere contravaloarea produsului clientului care cere acest lucru. Pe acest principiu, din iunie, de cand a fost laptopul in service a doua oara si a stat din 13.06.12 (data de ridicare) pana in 04.07.12 (data de tiparire a fisei de reparatii, deci laptopul probabil ca a ajuns la noi dupa 1-3 zile, nu mai stiu exact), deci peste 15 zile lucratoare. Cand am vazut ca laptopul nu ajunge in timp util inapoi, am sunat la compania respectiva pt a cere sa se trimita produsul nereparat cu scrisoare de negatie, pt a-l trimite inapoi la firma de unde l-am cumparat si a ne recupera banii. Laptopul a venit inapoi dupa 15 zile lucratoare, cum am precizat, insa fara scrisoare de negatie si reparat. Am sunat de cel putin 5 ori la call center pentru a cere scrisoare de negatie necesara pt returnarea produsului si recuperarea banilor (2500 ron), deoarece nu mai doresc acest produs pe care nu ma pot baza pt desfasurarea activitatii. Chiar daca cei de la call center au confirmat ca trebuia sa primim scrisoarea de negatie si vom fi contactati de un responsabil in urmatoarele zile, nimeni nu ne contacteaza si problema e tot nesolutionata, la telefon bajbaie si alta modalitate de comunicare cu compania nu exista. Ultimele 2 sau 3 conversatii purtate cu ei au fost inregistrate, iar in urma cu 10 zile, cand laptopul s-a stricat a 3-a oara, iar compania ne-a zis ca nu ni-l pot schimba/returna contravaloarea decat daca se strica a 4-a oara si de 3 ori a fost stricata aceeasi piesa, am facut reclamatie la OPC si ANPC. Momentan nu am primit niciun raspuns la reclamatia efectuata.
Eu as vrea sa-mi spuneti daca cu acest caz pe care l-am rezumat as avea vreo sansa de castig in cazul in care dau in judecata aceasta companie, pentru ca nu este normal ca ei sa-si bata joc de oameni si nimeni sa nu ia nicio masura. Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns:
ynocentta , utilizator
11:01, 21 August 2012