Buna Ziua!
Am cumparat un laptop acum un an si jumatate de la firma Domo. Laptopul s-a defectat iar Domo a dat faliment. Altex a sustinut in presa ca a preluat pierderile de la Domo. Am dus laptopul la magazinul Altex care l-a trimis de 3 ori in service-ul Cordon Electronic si laptopul s-a intors cu aceeasi problema ca si prima data - nu porneste. Service-ul sustine ca prima data i-a schimbat placa de baza iar in urmatoarele 2 dati nu i-a facut nimic, fiindca functioneaza la parametrii normali. Cand am fost sa-l ridic a treia oara de la magazin, laptopul a functionat mai putin de 24 de ore si l-am dus inapoi a patra oara. Laptopul a fost de 3 ori in service in 3 luni de zile si acum ar urma sa mearga a patra oara. Am contactat si Protectia Consumatorului dar pana in acest moment nu am primit un raspuns concret de la ei, desi aproape ca expira cele 30 de zile. Magazinul sustine ca mi-ar schimba produsul daca service-ul ar da negatie dar service-ul se incapataneze sa isi bata joc de mine si de produsul meu. In aceasta situatie ce pot face? Cui ma mai pot adresa? Acest caz nu intra sub incidenta legii care mentioneaza ca produsul nu a fost reparat in 15 zile lucratoare, fiindca a treia oara cand l-am ridicat a stat sub 24 de ore la mine si l-am returnbat? Va multumesc.