avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Modalitati de schimbare a unui produs
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Modalitati de schimbare a unui produs

Laptop Asus model K53SCSX221D cumparat in data de 24.12.2011 de la Altex, cadou pentru junior, s-a defectat de trei ori in noua luni. Ok, nu pot face nimic in acest sens deoarece legislatia in vigoare nu prevede un numar maxim de reparatii intr-un an dar acum cind s-a defectat a treia oara acest laptop a stat in service exact 15 zile revenind in magazinul Altex in 18 zile. Am cerut la Altex Romania sa mi se schimbe produsul cu alt brand si am fost refuzat pe motiv ca service-ul nu da negatie. Am replicat ca legislatia in vigoare (O.U.G.174/2008) si respectiv pe site-ul lor la sectiunea garantii produse altex.ro/garantii-produse se prevede clar ca laptopul trebuia returnat reparat in termen de 15 zile de la data aducerii la cunostinta vanzatorului de defectiune. Nu mi-au mai raspuns deloc.
Le-am adus la cunostinta inclusiv faptul ca eu am cumparat un Asus model K53SC-SX221D iar pe procesul verbal de iesire din service apare cu totul alt model K53SV-SX189D.
Se pare ca acest model avind o problema de fabricatie respectiv "vicii ascunse" denumite de legislatie, cei da la service Asus introduc aceste laptopuri sub alte modele.
La un eventual control, cutind in service cite laptopuri din acest model au fost defecte nu se va gasi decit citeva bucati ceea ce rezulta ca totusi este un produs bun, in realitate ele find destul de multe dar fisa de service fiind sub alt model.
Am facut reclamatie laOPC si astept raspunsul acestora.
Intrebarea mea este daca rezolutia OPC-ului nu este in favoarea mea, ce pot face in continuare justitia fiind pe ultimul plan!
Oricum intentionez sa trimit aceste documente la ziarele de scandal, diverse televiziuni si cred ca oricum cineva v-a scrie si despre acest caz!
Aveti atasate documentele, datele sint sterse din motive lesne de inteles si va rog sa va uitati cu atentie la modelul cumparat, modelul din fisa de service precum si seria laptopului!
[ link extern ] /
[ link extern ]
[ link extern ]
[ link extern ]

Va rog sa va pierdeti citeva minute si sa studiati pozele din link-urile de mai sus si sa-mi comunicati daca este legala procedura de la service si hotarirea celor de la Altex de a nu-mi inlocui produsul.
Cu multa stima
C. Manescu
Ultima modificare: Miercuri, 3 Octombrie 2012
Manescu_C, utilizator
Cel mai recent răspuns: Manescu_C , utilizator 16:13, 4 Octombrie 2012
Nu are nimeni niciun raspuns legal si pentru mine?
Cum s-ar interpreta faptul ca procesul verbal de predare primire intre subsemnatul si Altex este pentru un model de laptop iar pe fisa dervice apare ca intrat si iesit un alt model de laptop total diferit ca si configuratie?
Mentionez ca de fiecare data am primit ianpoi laptopul original, cel trecut pe fisa de service habar nu am nimic de el.
Asta poate fi catalogata ca fals in acte oficiale?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produse asus apateanu apateanu Am achizitionat 7 laptopuri ASUS de la un magazin online al unui furnizor din Germania. Laptopurile sunt acoperite de garantie si pe teritoriul ... (vezi toată discuția)
Nelemuriri legate de garantia unu laptop VladMusat VladMusat Buna ziua. Acum aproximativ un an jumatate am achizitionat un laptop (destul de scump). In primele 2-3 luni am fost nevoit sa il duc la garantie datorita ... (vezi toată discuția)
Renuntare la cumparare altex - cost retur Buna ziua, Sapt trecuta am cumparat un laptop de pe altex. M-am razgandit si am decis sa il returnez. Am completat un proces verbal de predare-primire si ... (vezi toată discuția)