Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am si eu o intrebare! Am un laptop aflat inca in perioada de garantie(ramas 1 an). In urma cu 3 saptamani mi s-a defectat.Am mers cu el la magazin si l-am trimis in service.Mi s-a intors dupa 2 saptamani.Mi s-a comunicat ca s-a schimbat placa de baza. Dupa maixm 30 de ore de functionare laptopul s-a defectat din nou.L-am trimis pentru a doua oara in service, de data aceasta termenul de reparatie a durat doar 5 zile. Din nou s-a schimbat placa de baza. L-am ridicat din magazin Duminica, iar astazi(Marti seara) dupa maxim 6 ore de functionare laptopul cedeaza din nou(prezentand aceleasi probleme).Din punct de vedere legal pot cere inlocuirea intregului produs sau va trebui sa accept din nou toata povestea cu service-ul? Va multumesc
Pentru solicitare inlocuire produs este necesar sa obtineti negatie de la service
De regula unitatea care asigura service-ul,foarte greu elibereaza astfel de negatii
Sesizati oficial autoritatea pentru protectia consumatorului si depuneti copii ale documentului de achizitie si de reparatii