Ce pot sa fac daca emag trece de perioada de 15 zile de service?
La inceputul lunii octombrie am cumparat un laptop resigilat de pe emag. L-am primit cu niste defecte, trackpadul era stricat, deci in prima zi de luni am cerut trimiterea sa la service prin garantie. L-as fi returnat, dar l-am luat cu un pret foarte bun si speram sa mi-l faca ca nou.
Curierul a ajuns abia marti. Cei de la service s-au uitat la el si au comandat piese abia VINERI, la 4 zile de la trimitere.
Am sunat joia urmatoare, mi s-a zis ca nu au ajuns inca piesele. Am aflat si de inca un defect, cei de la service au testat placa de baza, cel mai scump component din aproape orice laptop, vreo 70% din cei 8400 lei platiti de mine, prezenta erori si trebuia inlocuita. Mi s-a vandut un produs cu 2 defecte, unul mai putin important dar usor de depistat, si unul greu de depistat dar extrem de important, foarte neprofesional din partea echipei emag, mai ales ca produsul era resigilat si trebuia testat.
Astazi e duminica, call centerul service-ului nu functioneaza sambata si duminica, voi suna maine de dimineata. Am dat instiintare de defecte luni pe 11 octombrie, limita legala fiind de 15 zile marti seara, pe 26 octombrie, este data limita.
Ce pot sa fac daca produsul meu nu este reparat pana atunci inafara de returnarea produsului? Nu pot gasi un model similar la pretul pe care l-am dat, iar atunci cand am cumparat produsul pe site-ul emag scria ca ma pot astepta DOAR la imperfectiuni estetice, ba chiar am sunat la suportul telefonic si am intrebat asta sa pot fi sigur.
Vreau sa mentionez faptul ca retinerea lor ma incomodeaza enorm, nu ca v-ar interesa pe dvs personal, dar poate conteaza dpdv legal. Trebuia sa plec din tara acum o saptamana si a trebuit sa aman pentru a primi produsul inapoi. Fiecare zi conteaza semnificativ.
Buna seara,
Daca sunteți persoana fizica, adresati-va CJPC (Protectia Consumatorului) și atașați toate dovezile, inclusiv factura de achiziție.
Succes!