avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 401 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

indemnizatie crestere copil

Buna ziua.Sunt studenta la master anul1, de stat la zi, cu examen de licenta in luna iulie.daca am fost angajata in perioada iunie-august, pot beneficia de indemnizatie crestere copil ca student? sarcina are 4 sapt, deci nasterea e in perioada studiilor

O alta intrebare. daca raspunsul este DA, ma afecteaza cu ceva daca ma mai angajez pe perioada sarcinii cateva luni? am citit ca este posibil sa iau concediul postnatal de la firma angajatoare si indemnizatia ca sunt studenta. Multumesc anticipat de raspuns
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:23, 22 August 2012
1. Puteti beneficia de indemnizatie pentru CCC daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului aveti venituri din salarii si, in acelasi timp, sunteti si studenta la master.

2. Puteti sa va angajati cum si cand doriti dvs. pe perioada de frecventare a cursurilor.

3. Dar din momentul in care intrati in CCC nu trebuie sa mai aveti venituri din salarii pe toata perioada de CCC, in caz contrar vi se suspenda indemnizatia pentru CCC (asta inseamna sa suspendati contractul individual de munca din momentul in care beneficiati de indemnizatie pentru CCC).

4. Daca veti avea cel putin o luna salariu veti putea beneficia de concediu de maternitate (126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal) si apoi de CCC.

5. Indemnizatia pentru concediul de maternitate o plateste angajatorul si apoi o recupereaza, in totalitate, de la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură