Buna seara!
Sunt o mama care traiesc in Spania si doresc ca la vara sa ma reintorc in Romania.In luna iunie voi avea primul meu bebe.Ma intereseaza sa stiu daca voi avea dreptul la indemnizatia de crestere a copilului.Eu am o firma si de moment sunt in concediu medical pt niste probleme cu sarcina.Vreau sa adaug ca eu cotizez la asigurarile sociale din Spania de un an.Daca e sa`primesc indemnizatia in Romania se va lua in calcul la cat am cotizat eu aici?
Va multumesc!
la vremea respectiva am raspuns gresit!!!..dar am puterea sa recunosc..
pentru toata lumea am gasit pe net urmatorul articol
sper sa-l gasiti interesant si util
Actele necesare pentru obtinerea indemnizatiei copiilor
Romanii care au contract de munca in strainatate pot beneficia si ei de indemnizatia acordata pentru cresterea copilului. Pentru a primi banii, mamicile trebuie sa se prezinte in tara la primaria de care apartin si, pe langa actele obligatorii necesare, acestea trebuie sa prezinte contractul de munca tradus si legalizat insotit de certificatul sau extrasul de nastere tradus in limba romana si legalizat. Indemnizatia se acorda in moneda nationala a veniturilor realizate de acestea la cursul de schimb valutar stabilit de BNR din ziua anterioara stabilirii dreptului.