buna.sa va spun pe scurt ce am patit cu o firma de telefonie mobila. acum 2 ani mi-am luat un telefon cu abonament de la ei.stiam de la un cunoscut ca trebuie anuntat cu aproximativ o luna inaintea expirarii contractului ca vreau sa renunt la contract.am sunat cu 2 luni mai devreme ca sa fiu sigur ca sunt bagat in seama de ei.mi s-a spus ca voi fi sunat de cei de la contracte .am tot asteptat sa fiu sunat si am primit mesaj de la ei cum ca au incercat sa ma caute la telefon dar nu m-au gasit...eu nu am fost apelat deloc.am mai sunat la ei o data,convorbirea aceasta am si inregistrat-o in caz ca tot nu se rezolva nimic.in cele din urma am fost sunat de la firma si in convorbirea telefonica avuta mi s-a spus ca ultima factura pe care o voi primi va fi in data de 23 august,cand se va inchide si abonamentul.azi,in data de 22 august am dat sa vad cate minute mai am si imi erau deja alocate minutele pe luna in care se presupunea ca eu nu mai sunt abonatul lor.am sunat la ei dupa ce am vazut ca mi-au fost alocate minutele si mi s-a spus ca vede ca am aplicat cererea de inchidere a abonamentului la timp si sa revin maine cu un apel la ei pt ca cei de la contracte nu mai pot si contactati.data fiind situatia,urmeaza sa mai primesc inca o factura pt luna in care eu nu mai am nevoie de abonament(mi s-a confirmat inchiderea abonamentului in data de 23),pot sa ii dau in judecata?ce suma as putea sa o obtin ca despagubire? va multumesc anticipat pt raspuns!
@ynocentta, daca @mihessorin aprecia temeiul legal prin care sa-si intemeieze actiunea, nu mai apela la forum ;).
@mihessorinEste posibil ca astazi sa vi se emita factura numai pentru o zi de utilizare a abonamentului. Adica din 22.08 cand v-au fost alocate minutele si pana in 23.08, data rezilierii contractului. Parerea mea, asteptati prima data factura.