Buna ziua, numele meu este Andrei si de curand am infiintat unSRL avand ca obiect de activitate comertul IT printr-un magazin online. Firma este platitoare de imp pe profit, neplatitoare de TVA si nu are angajati. Sediul social il are in casa unde locuiesc cu parintii mei, am declarat ca sediul nu va avea activitate, doar birou.
Doresc sa stiu daca pot instala o casa de marcat in acest sediu intrucat am nevoie de bon fiscal.
Ce autorizatii sunt necesare in continuare, ce trebuie sa detin obligatoriu la un control ?
Casa de marcat este aferenta unui punct de lucru.
Daca o cumperi pe adresa sediului social, trebuie sa declari punct de lucru la adresa sediului social.
O alternativa este comertul ambulant-trebuie sa-l ai in actele de constituire ale societatii cu codul CAEN corespunzatorsi-ti iei casa de marcat pe "ambulant".
Ai nevoie de Raport de gestiune, registru de casa, Registrul unic de control(de la Finante}, probabil vei intocmi facturi electronice, aici nu te pot lamuri, ai nevoie si de chitantier...
Cred ca undeva in intervalul 2000-2003 s-a modificat necesitatea infiintarii unui punct de lucru la sediul social si se chema pe atunci sediu social cu activitate lucrativa. Imi cer scuze ca nu stiu exact data, dar din 1990 si pana acum am trecut prin atatea modificari ca cine mai stie tot!
In concluzie puteti lua casa de marcat fiscala si pe sediu social daca acolo doriti sa desfasurati activitatea cu IT(si mai mult ca sigur acolo o veti desfasura si ca atare activitatea de birouri este incompleta)cu conditia sa aveti pe constatatorul de la sediu social codul activitatii desfasurate. Altfel nu veti putea lua pe acel sediu casa de marcat necesara desfasurarii activit. de comert .