Ma poate lamuri si pe mine cineva cu privire la aceste facturi? Am un PFA si nu stiu foarte exact cum sa procedez.
Deci sa zicem ca fac un sistem automat prin care sa generez facturi pe baza carora clientul imi trimite banii - totul online. Dupa aceea, eu trebuie sa printez inca doua facturi, una o stampilez si semnez s-o bag in contabilitatea iar alta o semnez si stampilez si i-o trimit clientului?
Eu am cumparat mai multe produse / servicii online pe sistemul asta, insa nu mi-a mai trimis nimeni factura stampilata si semnata, doar acel model online cu numarul facturii, datelel firmei, produsul, data etc.
Cum se procedeaza pana la urma?
Daca se poate sa-mi explicati dupa aceea si care este procedura pentru plati de avans dintr-o lucrare as fi recunoscator.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.