avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 752 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... POT BENEFICIA SAU NU DE INDEMNIZATIA DE MATERNITATE?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

POT BENEFICIA SAU NU DE INDEMNIZATIA DE MATERNITATE?

Va rog sa imi spuneti si mie daca are sau nu importanta cate ore lucrez.sunt angajata la program de 6 ore.trebuie sa am mai mult de 12 luni de cand lucrez ca sa po beneficia de indemnizatie sau este la fel ca la programul de 8 ore?
Va multumesc mult astept raspunsurile voastre
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 18:25, 28 August 2012
Nu depinde de nr. de ore lucrate ,ci doar de faptul de a fi realizat venit impozabil (in cazul dvs. salariu)in ultimile 12 luni anterioare nasterii copilului.
1. Concediul de maternitate = 126 de zile = sarcina si lauzie = pre si postnatal.

2. - Cred ca dvs. vorbiti despre concediul crestere copil (CCC) pana la 1 an sau 2 ani.
- In acest caz nu conteaza cate ore lucrati pe zi ci numai sa aveti venituri din salarii in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului.
- In aceste 12 luni intra si perioadele in care veti fi in concedii medicale sau in concediu de maternitate.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

In cat timp poate fii depusa cererea pt indemnizatie ,dupa nastere? lando lando Buna ziua,eu am un contract pt 2 ore si salariul aferent al acestei sume,la un srl,am inteles k nu pot beneficia de indemnizatie decat daca am salariu minim cu ... (vezi toată discuția)
Voi beneficia de indemnizatie pentru ccc daca am fost angajata cu 2h/zi? monyca_moldovan monyca_moldovan Buna ziua, am o intrebare, sunt angajata cu 2 ore din 2007, iar anul acesata in decembrie o sa am un copil, o sa beneficiez de ajutorul pentru ingrijire ... (vezi toată discuția)