avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 532 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale medic veterinar concesionar
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

medic veterinar concesionar

Bună ziua,
As dori lamuriri legate de cateva aspecte ce tin de sistemul concesiunii şi vă spun despre ce este vorba: sunt medic veterinar pensionar, concesionar până in 2015 si detin 100% din actiuni. Am angajat medic veterinar. Problema care se pune este că din toamna vreau sa plec din localitate si nu stiu cum sa fac cu concesiunea in aceasta situatie. Vreau practic sa ma retrag din activitate, sa raman la stadiul de simplu pensionar si de aceea va rog sa-mi spuneti ce as putea sa fac sa am si eu un avantaj de pe urma acestei concesiuni pe care o mai am pana in 2015, dupa cum am mai spus.
As avea si cateva intrebari:
Pot sa las medicul angajat ca administrator? (cat la % pot sa-i dau)
De acţiuni poate beneficia si soţia? Daca vând toate actiunile este mai convenabil?(cum se calculeaza valoarea unei actiuni)
Pot opri locuinta pe perioada concesionarii? Vă multumesc anticipat si scuzati varza din capul meu....
Cel mai recent răspuns: Florian Turlete , Avocat 15:58, 19 Ianuarie 2009
Daca aveti infiintata o societate comerciala( titulara a contractului de concesiune) dupa cum bine spuneti puteti numi celalalt medic Administrator al societatii pentru functiona in continuare. Cu privire la partile sociale detinute in societate negociati cu acesta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Taxa cladire pentru cladirea inchirita de la ads pentru cabinet medical veterinar zbancamariuta zbancamariuta Cabinet medical veterinar am concesionat de la ADS cladire pentru cabinet veterinar. Vreau sa intreb daca trebuie sa platesc taxa cladire pentru cladirea ... (vezi toată discuția)