O completare : certificatele de atestare fiscala emise de autoritatile administratiei publice locale sunt valabile pe durata lunii in care se emit, conform codului de procedura fiscala , art 113 modificat de legea 126/2012 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 29/2011 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala (M.Of. 484 din 16-iul-2012)
"(1)Certificatul de atestare fiscală se emite de organul fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale, la solicitarea contribuabilului sau a notarului, respectiv a împuternicitului acestuia, conform delegării date de către contribuabil.
(la data 19-iul-2012 Art. 113, alin. (1) din titlul VIII, capitolul I modificat de Art. 1 din Legea 126/2012 )
(2)Certificatul de atestare fiscală se eliberează pe baza datelor cuprinse în evidenţa pe plătitor a organului fiscal competent şi cuprinde creanţele fiscale exigibile, existente în sold în prima zi a lunii următoare depunerii cererii.
(3)Certificatul de atestare fiscală se emite în termen de cel mult două zile lucrătoare de la data solicitării şi poate fi utilizat de contribuabil pe toată perioada lunii în care se emite. Pe perioada de utilizare, certificatul poate fi prezentat de contribuabil, în original sau în copie legalizată, oricărui solicitant.
(la data 19-iul-2012 Art. 113, alin. (3) din titlul VIII, capitolul I modificat de Art. 1 din Legea 126/2012-)
....