Am un PFA pe care il folosesc pentru a emite facturi pentru un magazin online. Majoritatea facturilor sunt catre persoane fizice. Nu am casa de marcat, astfel incat nu emit bon fiscal si nici nu fac vanzari la sediu (codul CAEN e "comert prin corespondenta si prin intermediul caselor de comenzi"). Majoritatea comenzilor le expediez cu posta/curier, avand ca dovada a achitarii facturii de catre client mandatul de la posta sau viramentul curierului in banca.
Exista insa cazul in care clientul (persoana fizica) alege sa plateasca prin banca. In acest caz, am obligatia sa emit bon fiscal?
Multumesc pentru raspuns, dar cred ca nu ati inteles intrebarea mea. E vorba de plati prin banca pe care le fac clientii CATRE PFA, ca urmare a emiterii unei facturi proforme. Eu am inregistrata dovada incasarii pe extrasul de cont, dar e necesar sa emit bon fiscal impreuna cu factura? Daca acel client ar veni si ar cumpara de la sediu, ar trebui sa-i dau bon fiscal. Daca plateste prin banca, mai e necesar?
Nu emiteti bon fiscal:D.Aceasta operatiune, implica o vanzare cu amanuntul, in structuri de vanzare "fata in fata".Dvs. va incadrati in structura de vanzare la distanta.