Pe 18.12.2010 am cumparat un LCD. A functionat pana pe data de 14.03.2012. l-am dus la reprezentantul firmei (service) pe 15.03.2012 de unde l-am ridicat pe 16.03.2012. a functionat pana pe 29.07.2012. l-am dus iarasi pe 30.07.2012 la reprezentantul service din oras de unde l-am ridicat pe 03.08.2012. surpriza a fost foarte mare cand am ajuns acasa si am constatat ca nici macar nu se aprindea ,sa functioneze nici atat.
este oare posibil ca dupa 5 (cinci) zile de stat LCD in service sa-l iau si nici macar sa nu se aprinda ledul de la de la alimentare cu energie electrica?
Am crezut ca daca imi cumpar un brand cu renume international imi cumpar ceva de calitate dar constat cu stupoare ca este mai prost decat orice chinezarie.
Pe 04.08.2012 l-am dus iarasi la reprezentantul service mentionandu-i ca refuz sa-l mai ridic deoarece este greu de crezut ca un nume de marca produce stifturi si mai greu de crezut este faptul ca este la a treia reparatie in decurs de 4 (patru) luni.
Luni 6.08 2012 a fost trimis de catre reprezentantul f din campulung muscel la service .in seara de 14.08.2012 cand i-am contactat si i-am intrebat de lcd mi-au spus ca fost reparat si ca a fost trimis la reprezentantul service.
Eu refuz categoric sa mai ridic acest LCD deoarece asa cum v-am spus este la a patra reparatie din martie 2012 pana in prezent si nu pot accepta sa iau acasa un produs reparat si iarasi reparat pe care am dat o suma de bani destul de mare.
Legea 449/2003/ republicata in 2008 capitolul iii, art.11 spune urmatoarele:
art. 11. - (1) în cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.
Consider ca acest produs care a fost reparat de 4(patru) ori in decurs de 5(cinci) luni,nu mai poate fi ridicat de la reprezentantul service din campulung muscel si conform legii 449/2003/republicata in 2008 solicit sa mi se inlocuiasca produsul deoarece daca nu ar fi existat lipsa de conformitatate sau daca nu ar fi avut un viciu ascuns care nu a putut fi detectat prin mijloace obisnuite de verificare acest produs nu ar fi fost reparat de 4 (patru) ori in sase luni .
Avand in vedere ca produsul este in perioada de garantie raspunderea este a vanzatorului conform cap.v. art. 16 din legea 449/2003/republ.in 2008.
art. 16. - răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
LCD -ul este si la ora actuala la reprezentantul firmei .
Va rog dati-mi un sfat in aceasta problema . Ce trebuie sa fac? Mentionez ca am facut plangere la OPC Arges si fiind nemultumit de raspunsul primit am facut plangere la ANPC cu nr. inreg. 3721/20.08.2012 , iar in data de 26.08.2012 am facut plangere la societatea de la care l-am cumparat.
[Editat de moderator - tzutzy1, va rog sa nu mai scrieti niciodata cu majuscule; daca mesajul dvs. ramanea cum l-ati editat nu il putea citi nimeni. De asemenea va rog sa nu mai mentionati nume de persoane fizice sau juridice si nici marci de produse, toate acestea sunt interzise de Regulamentul de postare pe care va rog sa il cititi si sa il respectati:
www.avocatnet.ro/content/tag... ]