adragan964 a scris:
am demisionat de 13 ani de la o societate care acum nu mai exista si nu mai reusesc sa gasesc cartea de munca, am o fotocopie a acesteia cu toate paginile unde figureaza toate ate societatile si perioadele cand eu am fost angajat(mai putin ultimi doi ani de la ultima societate) Ar putea sa ma ajute cu ceva ? ma gandesc la cand voi avea nevoie sa depun dosarul de pensie.......va multumesc
În caz de pierdere a carnetului de munca, se va elibera celui în cauza un carnet de munca duplicat, de către ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucrează. Dacă ultima unitate a fost supusă reorganizării, duplicatul se va elibera de către unitatea care deţine scriptele unităţii reorganizate.
Eliberarea duplicatului în caz de pierdere a carnetului de munca, se face numai după publicarea pierderii acestuia în Monitorul Oficial al Romaniei.
Procedura de eliberare a unui duplicat al carnetului de muncă este următoarea:
- se publică la Monitorul Oficial pierderea sau furtul carnetului de muncă, menţionându-se seria şi numărul acestuia.
- se solicită la DMSSF aprobarea de obţinere a unui duplicat al carnetului de muncă, în baza unei cereri a titularului sau a unităţii, din care să rezulte împrejurările în care s-a produs pierderea, degradarea sau, după caz, distrugerea carnetului de muncă.
- se solicită de către unitatea unde a fost sesizată pierderea carnetului de muncă, viza ITM pentru cumpărarea unui alt carnet de muncă, numai dacă societatea are capital integral privat;
- se obţin adeverinţe de vechime de la toate unităţile unde salariatul şi-a desfăşurat activitatea anterior.
Completarea carnetului de muncă duplicat se face de către ultima unitate la care angajatul a lucrat sau lucrează, pe baza adeverinţelor de vechime obţinute de la unităţile anterioare, depuse in original.