In caz de pierdere a carnetului de munca, se va elibera celui in cauza un carnet de munca duplicat, de catre ultima unitate la care acesta a lucrat sau lucreaza. Daca ultima unitate a fost supusa reorganizarii, duplicatul se va elibera de catre unitatea care detine scriptele unitatii reorganizate.
Eliberarea duplicatului in caz de pierdere a carnetului de munca, se face numai dupa publicarea pierderii acestuia in Monitorul Oficial al Romaniei.
1. Anuntati pierderea carnetului de munca la Monitorul Oficial.
2. Mergeti la toate unitatile pe unde ati lucrat si cererti adeverinta de vechime.
3. Aceste adeverinte le inaintati la actualul angajatorsau la ITM pentru avi le inregistra intr-un nou carnet de munca.
Carte de munca
ciuboflo
Buna tuturor!
am o problema si anume fostul angajator mi-a spus ca firma care se ocupa de contabilitate lor mi-a pierdut cartea de munca (a dat vina pe ITM ... (vezi toată discuția)