avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 929 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... indemnizatia de somaj
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

indemnizatia de somaj

Buna, pana la data de 01.12.2008 a, fost in cic. Din 01.12.2008 mi-am reluat activitatea la firma, dar am fost anuntata ca postul mi-a fost desfiintat si incepanad cu 05.01.2009 intru in perioada de preaviz pana la data de 30.01.2009. Mentionez ca sunt studenta anul IV la fr. Acest fapt va avea influenta la depunerea actelor pentru a primi indemnizatia de somaj? Am mai citit noile reglementari la legea somajului, dar nu am inteles cum se aplica procentul asupra salariului? Eu am 20 de ani vechime, deci as beneficia de 10% procent adaugat la cei 75% din salariul minim pe economie. Cei 10%, in cazul meu, la ce se aplica? La salariul net sau brut pe care l-am avut in cele 2 luni cat am fost reangajata?
Multumesc anticipat pentru ajutor.
Eli
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 15:34, 24 Ianuarie 2009
Eu consider ca nu veti putea primi somaj atata timp cat sunteti si studenta, chiar daca aveti indeplinita conditia de stagiu de cotizare necesara.
Atata timp cat urmati cursurile unei facultati , nu veti beneficia de indemnizatie de somaj.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exista asigurarea posibilitatii reangajarii dupa o perioada de timp stabilita de comun acord? cornacelcatalin cornacelcatalin stiti ceva in legatura cu posibilitatea de reangajare in cadrul aceleasi unitati, pe acelasi post? Eu vreau sa stiu in ce masura as putea sa cer asta ... (vezi toată discuția)