daca am incheiat un contract pe durata determinata cu un operator de telefonie mobila pentru prestarea serviciului de internet (servicii de date nu de voce) si acesta nu imi asigura un semnal suficient de bun pentru ca eu sa pot lucra, adica viteza de transfer a datelor este muuuult mai mica decit ceea ce poate insemna furnizare de servicii, eu ce pot sa fac ? ei ma forteaza sa achit diferenta pina la terminarea contractului. contractul de internet NU are viteze garantate are doar definita de "pina la 7.2 Mb" dar asta este si ZERO. chiar si ZERO este pina la 7.2. viteze ce eu le am sint intre 0.5 si maxim 1 MB. ori asta nu este suficient si se intrerupe comunicarea cu serverul. ce pot face ? am depus deja sesizari la ei nenumarate, dar ei refuza sa ia atitudine si sa remedieze. se tot tin de contract cu amenintarea ca am de achitat si gata, fie ca ei presteaza fie ca nu eu m-am obligat prin contract si ei pot face ce vor. eu ce pot face ?
Puteti notifica operatorul de telefonie mobila cu care ati incheiat contract de furnizare a serviciului de internet ca nu respecta conditiile contractuale cu privire la viteza de transfer si ca incepand cu o data anume reziliati contractul. Este foarte important sa cititi cu mare atentie clauzele contractuale atat cu privire la calitatea serviciului furnizat la care se obliga prestatorului, cat si la rezilierea unilaterala a contractului, respectiv cand si in ce conditii se poate face. Va recomand ca orice notificare pe care o faceti operatorului sa intocmiti scris si sa o expediati prin scrisoare cu confimare de primire.