Salut. Sunt un tanar student al Facultatii de drept si am ajuns pana in anul 3, cu mult efort. Provin dintr-o familie modesta ce nu mi-a putut asigura cele necesare (taxele anuale ale facultatii, intretinerea proprie, etc.) si deci a trebuit sa imi gasesc un loc de munca. Angajandu-ma, am neglijat,fara sa vrea acest lucru, facultatea. Mai exact, am ajuns sa nu pot frecventa toate cursurile si deci sa raman in urma fara de ceilalti colegi. Pentru examene m-am pregatit la limita din cateva cursuri luate de la unii colegi, cate putin din carte si am ajuns sa trec toate examenele pana acum, dar cu nota minima aproape la toate.
Acum mi-am gasit un loc de munca foarte bun, care imi ofera o situatie materiala buna dar care in continuare nu imi permite sa frecventez toate cursurile.
Vreau sa subliniez un aspect: facultatea am ales-o pt. ca imi place foarte mult si simt ca sunt facut pt. a fi "un om al legii". Singurul lucru care m-a oprit pana acum in a ajunge un foarte bun avocat, magistrat,etc. a fost saracia, dar se pare ca pt. moment am rezolvat acest lucru.
Nu vreau sa termin facultatea si sa ajung unul din tinerii din tara asta care ajung ospatari cu licenta.
Inrebarile mele sunt:
1. Este posibil sa recuperez si chiar sa progresez, invatand acasa atunci cand timpul imi permite? Si cand vorbesc de invatat, vorbesc despre invatat foarte serios, nu o lecturare banala.
2. Materialele de pe care o sa invat o sa fie cel mai probabil cartile, cursurile iesind din discutie, pt. ca nimeni, oricat de binevoitor ar fii, nu iti da tie cursurile dupa ce el vine zi de zi la facultate si tu nu. Asa ca ma voi axa pt. invatatul dupa carti.
Ce autori imi recomandati? Sunt pe piata foarte mullte de carti, astfel ca ajungi sa nu mai stii pe care le iei in serios.
Stiu insa ca Boroi esteunul dintre cei buni. Astept recomandarile vostre.
Va multumesc pt. timpul acordat.