avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Avocaţi şi Admitere ... Terminare studii facultate privata - dezavantaj la ...
Discuție deschisă în Avocaţi şi Admitere în avocatură

Terminare studii facultate privata - dezavantaj la angajare?

Salutare!

Am o mica dilema..de fapt, e destul de mare...:)

Am 22 de ani, sunt absolvent al unei facultati de stat, urmez un masterat la ASE si sunt student in anul 3 al Facultatii de Drept din cadrul universitatii Titu Maiorescu.
As vrea sa incerc sa ma angajez intr-o casa de avocatura, dar am auzit ca absolventii facultatilor particulare sunt discriminati....ca a termina o facultate particulara inseamna un mare "minus" in ochii angajatorilor.. Asa este? Eu m-am mai uitat pe site-urile marilor societati de avocatura de business (gen bostina, tuca, musat etc) si am vazut ca sunt destul de multi licentiati ai universitatilor particulare angajati in cadrul acestora. Acum nu stiu ce sa cred, deoarece mi-am imaginat mereu ca la angajare vei fi testat, fara a se tine cont de entitatea absolvita..


Poate ma puteti ajuta cu un raspuns

Cu stima,
A.
Nu mai conteaza daca esti absolvent al unei facultati de stat sau particulara....Este indicat sa faci ceva practica inainte de absolvire pentru a avea un avantaj in fata altor absolventi....Bafta
Impartasesc opinia colegei Glasu Monica.
Poate nu ati "nimerit" la cabinetul de avocatura potrivit pentru dvs. Nu renuntati si continuati sa cautati "maestrul" care va este "potrivit":)
Nu consider ca sunt discriminati. E foarte simplu : trimiti un cv + scrisoare de intentie. Daca te selecteaza in urma cv-ului, vei fi supus unor teste+ interviu. Daca esti bun si corespunzi cerintelor exprimate de ei....nu exista nicio piedica !

Succes !